Bezig met laden...
St. Paul | Alimentaria 2018

St. Paul op Alimentaria '18 met een stand om van te smelten.

Enkele weken geleden ging er voor onze designers een gloednieuwe wereld open. Eentje die ervoor zou zorgen dat de kaas in onze croque, op onze spaghetti of tussen onze cordon bleu nooit meer hetzelfde zal zijn. Deze openbaring hebben we te danken aan St. Paul, gespecialiseerd leverancier van smeltkaasproducenten voor industriële partners. Het bedrijf nam in April '18 deel aan Alimentaria in Barcelona, een internationale vakbeurs voor Food, Drinks en Food Service Industry.

 

Het resultaat van onze samenwerking met St. Paul is een warme, gezellige stand van 20x4m. Veel lengte dus, en geringe diepte. Althans op papier. Met het gebruik van warme materialen en gezellige pendelverlichting werd de warme ontvangst door Dieter en Margo Kuijl extra in de verf gezet. Dat de houten vloerplanken ook nog eens werden doorgelegd op de achterwand, zorgde dan weer voor een subtiel gevoel van diepgang. Naast de vijf displays tegen de achterwand, waren het bovendien de sokkels en de bar die nooit lang onbemand bleven. De koelplaatjes die erop gemonteerd werden, waren de beste garantie op kwalitatieve product display de hele beurs door. Qua visibiliteit werd geopteerd voor een grote signware banner op het hoogste punt van de stand. Deze fungeerde in duo met indirect verlichte doosletters voor de merknaam.

 

Daarnaast werd ook de stand van dochteronderneming Scaldis Food gerealiseerd. De aanpalende stand was in tegenstelling tot die van St. Paul, eerder aan de moderne kant. Gladde materialen, helder licht en fellere kleuren waren de ingrediënten voor dit geslaagde concept.


Event Alimentaria 2018, 16 - 19 April 2018, Barcelona

Standplaats Stand 345, Hall 4

Alle realisaties