Het ideale antidepressivum tegen Blue Monday

Maandag, 15 januari 2018
Het ideale antidepressivum tegen Blue Monday
Vandaag is het Blue Monday, oftewel de meest deprimerende dag van het jaar. Althans, als we een onderzoek van de Britse psycholoog Cliff Arnell mogen geloven. Hij werkte enkele jaren geleden een wetenschappelijke formule uit, waaruit bleek dat de derde maandag van januari de dag van het jaar is waarop de meeste mensen zich triest, neerslachtig of weemoedig voelen.
#1. De stand van Ter Molst op Interzum 2017
Van 16 tot en met 19 mei 2017 was de Koelnmesse het walhalla voor de interieursector. Als ’s wereld grootste beurs in zijn soort, geeft Interzum elke editie opnieuw een compleet overzicht wat betreft innovaties en nieuwe technologieën. Elke twee jaar legt Interzum de basis voor toekomstige ontwikkelingen in de industrie. Voor het eerst mochten wij er de stand van Ter Molst International opbouwen. Dit project staat met een standoppervlakte van ruim 504m² en een eerste verdiep van 8x6m bij ons geboekt als onze grootste realisatie. Een plek in deze top-5 is dus meer dan verdiend!

#2. Het logo van Stella Artois in Leuven

#3. De nieuwe hoofdtribune van Royal Antwerp F.C.
Er is het afgelopen jaar al veel gezegd en geschreven over de nieuwe hoofdtribune van de oudste voetbalclub van het land, en dat deed ons keer op keer veel plezier. Bij total concept zijn we immers maar wat blij dat we deel uitmaken van de rijke geschiedenis van The Great Old, alsook van de toekomst die er alsmaar rooskleuriger uitziet voor al wie rood-wit nauw aan het hart ligt. Met de plaatsing van de banners aan de ingang en de inrichting van de kleedkamers, de spelerstunnel, de bars op het 2e en 3e verdiep én de Diamond Bar staat dit interieurproject met reden in deze top-5. Bovendien was dit het eerste project dat we mochten realiseren na het partnership met Patrick Notenbaert.

#4. De stand van Deloitte op Rock Werchter 2017
Dat we in de zomer de festivalweide intrekken, is een publiek geheim. Onze klanten hebben immers ook daar nood aan een professionele branding. Voor Deloitte mochten we onder meer op de stand op Rock Werchter bouwen. We toverden daarom 3 container units om in een sfeervolle ontvangstruimte voor klanten of partners en zorgden ervoor dat ook potentiële medewerkers zich meteen gingen thuisvoelen onder de Deloitte-vlag! Dit project bleek een succesvolle samenwerking te zijn, die zijn plaats in dit artikel meer dan verdiend heeft.

#5. Het groeiend aantal nieuwe realisaties
In 2017 spraken heel wat nieuwe klanten hun vertrouwen in onze diensten uit. Zo trokken we met Lubrizol een eerste keer naar In-Cosmetics in Londen, gaven we Toyota Material Handling en Kuehne + Nagel een eerste keer onderdak op Transport + Logistics in Antwerpen en stond de eerste realisatie voor Orange op Infosecurity in Brussel. Op een dag als vandaag is dit een leuke vaststelling waar wij alleen maar gelukkig van kunnen worden!

