Bezig met laden...

Corona | Coffeecorner

Interieurbranding als katalysator van de Corona Extra merkidentiteit.

Wie branding zegt, denkt vaak meteen aan de uitstraling van het merk naar de buitenwereld toe. Het is echter even belangrijk om ervoor te zorgen dat de eigen medewerkers volledig doordrongen zijn van waar het merk precies voor staat. En dan is het corporate interieur een belangrijke factor. Interieurbranding dus, een krachtig medium om de waarden van een merk te concretiseren. Laat dat nu precies één van onze kwaliteiten zijn waarop Corona Extra beroep heeft gedaan.

 

Wie bij Corona Extra aan het koffiemachine staat, waant zich al snel zorgeloos op een Mexicaans strand. Heerlijk! Onze toegevoegde waarde aan dit project? De samensmelting van onze 4 business units in één interieur. Van de intern LED-verlichte mandala tegen de wand in de zithoek, de fijn geweven polyesterdoek met PVC coating tegen de wand in de gang tot het op maat gemaakt barmeubel als pronkstuk in de ruimte. Een totaalconcept dus, en dat hebben we graag.

 

Alt